تبلیغات

با توجه به گسترش فضاهای مجازی و سادگی و دسترسی آسان کاربران این فضا امر تبلیغات در این فضاهاگسترش چشمگیر و قابل توجهی داشته که از آنها شبکه اجتماعی تلگرام و اینستاگرام را می شود نام برد.

که خدمات زیر متصور است:

الف – ارسال انبوه تلگرام تبلیغاتی :

از آنجایی که شرکت تلگرام نه تنها تمایلی به امر تبلیغات در این فضا به  صورت گسترده ندارد در ماه های گذشته از ابزار های مختلف برای جلوگیری از این شیوه تبلیغاتی نموده است درحالی که برنامه نویسان این شرکت تمامی تلاش خود را برای رفع این موانع نموده اند و تا کنون این امکان متوقف نشده استدر حال حاضر ارسال ها به صورت کانالی انجام می شود و مزیت های زیر را می توان برای این امکان شمرد :

۱- استفاده بیش از ۴۰۰۰ کاراکتر متنی

۲- قرار دادن لینک های گوناگون (کانال.اینستاگرام. وب سایت و ...) برای بازدید و همراهی بیشتر کاربران

۳-قرار گرفتن عکس از نمونه کارها یا خدمات داخل متن

۴- ارسال فایل ، صوت، ِتصویر و فیلم

۵- ارسال با نام تجاری یا خدماتی و لوگوی برند و شرکت یا مجموعه ی شما برای پروفایل تبلیغات

۶- خوانش بیشتر این نوع تبلیغات در قیاس با سایر تبلیغات (پیامک ِ تراکت و ....)

 

ب- افزایش اعضای کانال و بازدید مطالب :

یکی از معیار های کاربران تلگرام تعداد اعضای کانال و تعداد بازدید مطالب داخل کانال می باشد که این امر نیز توسط برنامه نویسان شرکت ِ هر تعداد سفارش مشتری به غیر حقیقی انجام پذیر است.

مزایای تبلیغات در شبکه های اجتماعی نسبت به اس ام اس

ارسال پیام تبلیغات تلگرام برتری هایی نسبت به ارسال اس ام اس دارد بعنوان مثال :
  1.کاربران بدون شک آنها را میخوانند
2.  ارسال پیامک ارزانتر بدون محدودیت کاراکتر
  3.میتوان لینک سایت و کانال یا صفحات اینترنتی در آن قرار داد
 4. امکان ارسال تصویر در آن وجود دارد
 5. ارسال هدفمند به کاربران یک شهر خاص
6.  تمامی پیامها به دست مخاطبان ارسال شده و به دست آنها می رسد.